دانلود برنامه اطلاع رسانی وقایع LEDBlinker Notifications v4.6.4
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:41
نویسنده :
دانلود برنامه اطلاع رسانی وقایع  LEDBlinker Notifications v4.6.4
  • دانلود برنامه اطلاع رسانی وقایع LEDBlinker Notifications v4.6.4

    LEDBlinker Notifications یک برنامه فوق العاده در زمینه اطلاع رسانی وقایع مهم می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است ! با استفاده از این برنامه می توانید از وقایع مهم که در گوشی یا تبلت اندروید شما اتفاق می افتد با خبر شوید ، طرز کار این برنامه بدین صورت است که هنگام اطلاع رسانی از طریق چشمک زدن LED هایی در صفحه نمایش شما را آگاه می سازد ! این برنامه قادر است در زمینه های : پیام و تماس های از دست رفته ، پیام های خوانده نشده در فیس بوک و یا مسنجر ، کم شدن شارژ باطری ، دریافت ایمیل جدید و یادآوری رویداد های مهم در تقویم را از طریق چشمک زدن به کاربر اطلاع دهد ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

    دانلود برنامه اطلاع رسانی وقایع LEDBlinker Notifications v4.6.43.3 out of 5 based on 8 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: LEDBlinker Notifications, LEDBlinker Notifications اندروید, LEDBlinker Notifications برای اندروید, LEDBlinker Notifications برای گوشی اندروید, LEDBlinker Notifications لینک مستقیم, LEDBlinker Notifications مخصوص اندروید, Mario Ostwald, اندروید LEDBlinker Notifications, دانلود اندروید LEDBlinker Notifications, دانلود برنامه LEDBlinker Notifications v4, 6, 4, دانلود برنامه LEDBlinker Notifications v4, 6, 4 اندروید, دانلود برنامه اطلاع رسانی وقایع LEDBlinker Notifications v4, 6, 4,